Blog

Kategorier
Rød, gul, blå og grøn Emotionel Kundetype

RAM DINE POTENTIELLE KUNDERS HJERTER OG OVERBEVIS DEM DERIGENNEM

Læsetid: 4 minutter Ram dine potentielle kunders hjerter og overbevis dem derigennem Kan du huske IKEA’s reklame, hvor en mor tager med sin (unge) søn i IKEA? I reklamen er sønnen sært voksen for sin alder, og i slutningen viser det sig også, at han faktisk er i flyttealderen –

Læs mere »
Employer branding – go eller nogo?

EMPLOYER BRANDING – GO ELLER NOGO?

Læsetid: 12 minutter Employer branding – go eller nogo? Klæder skaber som bekendt folk, men når det kommer til virksomheder, er det nok snarere medarbejderne, der skaber den – i hvert fald når det kommer til virksomhedens employer brand. Men hvorfor er det så vigtigt at tænke employer branding ind

Læs mere »

SKYD GENVEJ I KUNDERELATIONER MED ET DYBDEGÅENDE WHITEPAPER

Læsetid: 5 minutter SKYD GENVEJ I KUNDERELATIONER MED ET DYBDEGÅENDE WHITEPAPER Brænder du inde med unik viden, som du bare MÅ dele med din målgruppe, så de får lige så stor gavn af det, som du selv har, OG du samtidig styrker din relation til dem? Så er det en

Læs mere »
Medarbejder sidder foran et dokument med overskriften Hvem er vi

SKIL JER UD MED EN SKARP KERNEFORTÆLLING

Læsetid: 3 minutter SKIL DIG UD MED EN SKARP KERNEFORTÆLLING I dagens Danmark kæmper alle virksomheder ekstra hårdt om kundernes og medarbejdernes opmærksomhed. Derfor er det ekstra vigtigt med en skarp kernefortælling, der adskiller din virksomhed fra de andres. Det kan måske godt lyde lidt fluffy – for hvordan laver

Læs mere »
Blogindlæg: Ironi på skrift - galt eller genialt?

IRONI PÅ SKRIFT – GALT ELLER GENIALT?

Læsetid: 5 minutter IRONI PÅ SKRIFT – GALT ELLER GENIALT? Danskere elsker humor og ironi. Og du har da sikkert også selv hevet en sjov bemærkning op af comedykasketten en gang eller to? Et af kendetegnende ved os danskere er vores ironi og selvironiske tilgang til os selv. Ja, for

Læs mere »