Hold dig top of mind med kreativt content marketing
Content marketing er til dig, der vil sikre, at dine platforme boostes kontinuerligt med kvalitetscontent – vi kalder det tekstbooster. Når du fodrer dine læsere, følgere og kunder med kontinuerligt indhold, holder du dig altid top of mind.
Kontinuerligt content marketing fremfor sporadisk markedsføring
Hvis du vil have et godt resultat af dit content marketing, er det ikke nok, at du kun giver den gas, når du synes, der mangler nye kunder i biksen. Der er lavet undersøgelser af, hvilken markedsføringsstrategi der giver mest: sporadisk eller kontinuerlig. Hvad tror du, din virksomhed vinder mest på? Selvfølgelig den kontinuerlige!
Det øger din brandværdi og dine kunders kendskab til dig, når de løbende støder på dit brand og dine produkter. Det skyldes, at dine kunder 93 % af tiden ikke har et konkret behov, men blot drømme og holdninger – og det er her, du skal påvirke dem. Gør du det, så vælger de dig, når behovet opstår. Faktisk viser undersøgelserne også, at 49 % allerede har valgt, hvor de vil købe, før deres behov overhovedet opstår. Det er halvdelen af potentielle købere!
Et tekstboost vil give din virksomhed:
- Et kontinuerligt flow af tekstindhold - og give dig mere opmærksomhed
- Interessant og relevant indhold - så dine kunder læser dit content
Vælg din tekstbooster
SØLVPAKKEN
- 6 tekster til sociale medier
- 1 nyhedsbrev
- Strategisk forløb
- 1 times rådgivning
GULDPAKKEN
- 12 tekster til sociale medier
- 1 nyhedsbrev
- 2 blogindlæg
- Strategisk forløb
- Vedligeholdelse af brandidentitet
- 2 timers rådgivning
PLATINPAKKEN
- 12 tekster til sociale medier
- 2 nyhedsbreve
- 1 blogindlæg
- 2 kundehistorier
- Strategisk forløb
- Tydelig branding
- 2 timers rådgivning
- Ubegrænset support og vejledning
Alle pakker med tekstboosteren er uden binding
Content marketing, der gør en forskel for din markedsføring
Content marketing gør, at du altid er top of mind hos dine kunder. Men har du ikke tid til selv at lave dit content, eller vil du hellere bruge din tid på noget andet? Så få Cortekst som tekstpartner. Dit content skal passe til dig og din forretning, så vi laver altid planlægningen sammen med dig.
Fleksible løsninger
Vores tre eksempler på tekstboostere herover viser, hvad dit content marketing kan bestå af. Du får fx opslag til sociale medier, blogs til din hjemmeside, nyhedsbreve, LinkedIn-artikler, eller hvad netop du har brug for. Har du behov for mere, mindre eller en helt anden sammensætning, kan det selvfølgelig sagtens lade sig gøre – du får en strategi, der er tilpasset præcist til dig, så du er sikker på, der altid er det content, du skal bruge til alle dine platforme.
Derfor skal du vælge Cortekst som din tekstpartner
Hurtige på tasterne
Vi sidder ved tastaturet hver dag, fem dage om ugen. Og vi er trænet i at skrive. Derfor er vi hurtige til at skrive dine tekster, når du skal bruge dem.
Vi lytter og forstår
Vi sætter os ind i din virksomhed, dine kunder og den værdi, du leverer. Derfor kan vi formidle den videre i teksterne til dine digitale platforme.
Fleksibel levering
Vi er stor tilhænger af en solid plan over content, fordi det giver flow og stabilitet. Når det er sagt, er vi også altid fleksible og klar til at træde til, når en tekstopgave kræver en hurtig handling.
SÅDAN SKRIVER VI DIT CONTENT TIL DIGITALE PLATFORME
Vi sørger for, at du har:
- En content marketing-strategi
- En struktureret plan over indhold og tid
- Spændende indhold og relevant content, der fanger din målgruppe
Indledende dialog
Som det første skal vi lære dig og din virksomhed at kende: Hvem er din målgruppe? Hvad er din tone of voice? Herefter lytter vi til dine behov for tekst, fx:
- Hvilke platforme du bruger
- Hvor din målgruppe befinder sig
- Hvilke platforme der giver bedst mening for din forretning
- Hvor ofte du gerne vil poste indhold
Content marketing-strategi
Herefter udarbejder vi din content marketing-strategi, så det altid er 100 % synligt for dig, hvad du får.
Altid en måned foran
Vi er altid en måned foran i udarbejdelsen af dine tekster. Det betyder, at vi hver måned tager et kort møde med dig om emnerne til dit content til den kommende måned. Herefter skriver vi teksterne, du får dem til godkendelse, og vi retter ud fra din feedback, så alt content er klar i god tid.
Kunne du tænke dig at læse mere om, hvordan vi arbejder med tekstforfatning?
Læs mere om content marketing
Content marketing er en strategisk indgang til markedsføring gennem relevant indhold af høj kvalitet. Det betyder, at du ikke bare kan skrive derudad om løst og fast blot for at blive hørt og set, men at du skal arbejde strategisk med dit content, så du er sikker på, at det skaber værdi for dine kunder og potentielle kunder. Helt simpelt kan du derfor definere content marketing som din indholdsstrategi.
Det vigtigste er, at du er velovervejet, i forhold til hvordan du arbejder med dit content. Hvis du blot skriver og poster i ny og næ, er det hverken sikkert, at dit indhold er særligt relevant, eller at det giver nogen reel værdi. Desuden løber du så også tit ind i det problem, at du ikke får postet content kontinuerligt, men kun sporadisk, og det gør ikke noget godt for dig og din virksomhed. Du kan læse mere om, hvordan du bruger sociale medier i din markedsføring og branding i vores blogindlæg her.
Det tager lang tid at få et godt flow på dine platforme, og du skal holde det ved lige, før det virker. Derfor er kontinuitet så vigtigt. Hvis du kun får postet én LinkedIn-artikel hvert halve år, giver det ikke nær så meget værdi, som hvis du hver 14. dag poster en rigtig god artikel. Du holder dig ikke blot top of mind, du sørger også for at skabe nye kontakter og få nye kunder, når du sørger for at dele din viden og mening inden for dit fagområde. Og så styrker det din algoritme på fx LinkedIn, så dit content får en bredere eksponering.
Med en fornuftig content marketing-strategi holder du dig top of mind hos din målgruppe. Det er utroligt vigtigt, fordi vores målgrupper sjældent er købeparate der, hvor vi støder på dem eller skaber kontakt med dem. Derfor kan godt og relevant content sørge for, at målgruppen husker dig, og dermed også sørge for, at de vælger dig, når de er klar til at handle.
Hvis du kan genkende et eller flere af de nedenstående udsagn, kan du med al sandsynlighed have god gavn af vores tekstbooster til dit content marketing:
- Jeg har ikke en struktureret plan for min content marketing
- Jeg har ikke nogen faste emner eller opslag
- Mine opslag er ikke planlagt ud fra bestemte dage og tidspunkter
- Det er svært at finde relevant indhold, som min målgruppe synes er spændende
- Jeg er ikke sikker på, hvad jeg skal skrive om
- Jeg har ikke tid nok til selv at skrive kontinuerligt
- Min tekstproduktion er uorganiseret
- Jeg vil gerne skalere min content strategi